Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Samozrejme ze nejsou, pri brzdeni se uvolnuje prach z brzdovych desticek a pri jizde i kousky gumy z pneumatik a asfalt ze silnice.

Pokud chcete srovnavat emise pri vyrobe elektriny, musite vzit i ohled na emise pri rafinaci ropy na benzin , elektriku pri cerpani u pumpy a take komponenty v aute, ktere u elektromobilu nejsou.

4 2
možnosti
WW

Ano, i elektromobil má svůj výfuk, jako každý jiný automobil se spalovacím motorem, ovšem v elektrárně. Řešením by mohly být obnovitelné zdroje neprodukující emise, ale prozatím tvoří zlomek energetického potenciálu a atomové elektrárny, které kromě vodní páry neprodukují žádné vzdušné emise, jsou bez ohledu na pokrok v technologiích likvidovány politickým rozhodnutím ve smyslu, nestavět nové a neprovozovat stávající. Snad to nedojde až tak daleko, protože např. Švýcaři se v referendu (cca 60. procenty) vyjádřili k zachování svých atomových elektráren (nejstarších na světě, kromě jedné britské-odstavené). Ekologickým kontrastem k tomu je zbrusu nová "uhelná" spalovací elektrárna tamtéž, která měsíčně do ovzduší vyfukuje minimálně 3kg uranu - toto zelení ekoteroristé naprosto ignorují. Elektrickým autíčkům fandím, stejně jako kondenzátorovým bateriím atd., a i když to znamená jakési pozbytí nezávislosti ve smyslu, že kdyby došlo k nějaké katastrofě, evakuace obyvatel se omezí pouze na ty, kteří ze stodoly vyjedou vehiklem na dřevoplyn. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 669x
Jmenuji se Pavel Suk, je mi 24 let, studuji ČVUT, fakultu jadernou a fyzikálně inženýrskou, studijní obor Jaderné inženýrství.

Seznam rubrik